TEHNIČKA I KORISNIČKA PODRŠKA


Uz nas možete računati na kvalitetnu, brzu i potpunu tehničku i korisničku podršku što potvrđuju i naše redovite godišnje ankete o zadovoljstvu korisnika.

Pored dostupnosti korisničkih uputa svi korisnici u prvim mjesecima korištenja naših programa besplatno dobivaju:

  • konzultacije i savjete u prilagodbi programa kako bi se u potpunosti pokrile sve potrebe klijenta
  • pomoć pri instalaciji i konfiguraciji programa te osnovnu kratku edukaciju putem TeamViewera
  • neograničenu tehničku i korisničku podršku putem e-maila, telefona i TeamViewera

Zašto nam je bitno da se odmah na početku "sprijateljite" s programom... i s nama? Zato jer nam je bitno da naši programi zaista riješavaju vaše probleme, da vam olakšamo poslovanje i da izvučete maksimalno koristeći naš program. Iako se uvijek trudimo (i uspijevamo) raditi programe koji su jednostavni i laki za korištenje, bitno je razgovarati o problemu koji želite riješiti korištenjem našeg programa i kroz naše savjete prilagoditi program svojim potrebama. Naš je jedini cilj imati zadovoljnog korisnika koji je u potpunosti prepoznao sve vrijednosti programa, a onda iz toga proizlazi sve ostalo - rast, kvaliteta, preporuke... pa čak i čokolade (i Pelinkovci) koji nam korisnici pošalju poštom - još jednom hvala.


Preuzmite TeamViewer


GODIŠNJE ODRŽAVANJE



Pretplata na godišnje održavanje programa nije obvezna, ali je svakako preporučujemo jer si njome osiguravate:

  • sve nadogradnje programa koje nastaju zbog zakonskih promjena, promjena operativnog sustava Windows ili poboljšanja samog programa
  • potpunu tehničku i korisničku podršku putem telefona, e-maila i TeamViewera, bez obzira na težinu problema
  • neograničene savjete i konzultacije u vezi korištenja i prilagodbi programa i praktičnoj primjeni rješenja

Licence za korištenje bilo kojeg našeg programa trajno su u vašem vlasništvu sukladno Ugovoru o licenci što znači da će program raditi i u najstarijim verzijama (naravno, sve dok vaše računalo i vaš operativni sustav to podržava).


Podršku izvan aktivne pretplate na godišnje održavanje ne pružamo. Svim korisnicima, bez obzira na godišnje održavanje, su također dostupne i online upute: