Online prezentacija softvera. Hoće li prezentacija biti dobra i uspješna ovisi prvenstveno o kvalitetnoj pripremi prezentacije, stavu osobe koja prezentira, da li je ta osoba dovoljno izravna i otvorena, koliko dobro vodi i usmjerava prezentaciju, općenito koliko dobro komunicira i da li se osjeti njen entuzijazam. Kod online prezentacija ne vidimo sugovornika, nego ga vodimo kroz program. Jasno je da neverbalna komunikacija nije vidljiva onoj drugoj strani. Ali, bez obzira na to sigurno je da se uvijek može osjetiti nervoza ili neznanje, nedovoljna pripremljenost ili žurba. Postoji nekoliko ključnih stvari koje su važne za uspješno odrađenu prezentaciju.

Pravovremeno informiranje - Ako je termin dogovoren telefonskim razgovorom, svakako je dobro nekoliko sati prije prezentacije poslati email podsjetnik, u kojem će biti istaknuto dogovoreno vrijeme i link s kratkim opisom postupka spajanja. Tako će osoba (s druge strane) biti spremna za informativnu prezentaciju.

Definiranje osnovne poruke prezentacije - Potrebno je i važno pripremiti prezentaciju kao priču koja se temelji na nekoliko najvažnijih poruka. Svakako je dobar princip i dobitna formula jednostavan jezik, osobna energija, emocije, kreativnost, sažetak i trajanje.

Prezentacija ne smije biti dosadna - Velika većina prezentacija programa/aplikacija se ne pamti. To je zato što su često nezanimljive ili dosadne. Nisu pripremljene i nisu kreativne. Nije nimalo zanimljivo slušati „Onda kliknemo tu, pa onda kliknemo tamo.....“
Dosadno.

Prezentiranje vrijednosti softvera - Treba pokazati u čemu je vrijednost programa. Omogućiti uvid u jednostavnost korištenja. Istaknuti stvarne vrijednosti, kao na primjer brzu implementaciju, jednostavnu prilagodbu, jezik. Bitno je pokazati način na koji se, uz pomoć aplikacije, rješavaju hitni poslovni izazovi. Svakako objasniti kvalitetu i cijenu. Istaknuti prednosti aplikacije i objasniti zašto je bolja od drugih opcija na tržištu koje se nude.

Sigurnost i snaga prezentacije - Važno je fokusirati se na ključne točke prezentacije. Sigurnost i snaga. Bitno je točno znati kako će cijela prezentacija izgledati (u niti jednom trenu ne zaboraviti tko vodi prezentaciju).

Dobra i pozitivna atmosfera - U prezentaciju je poželjno uklopiti neku zgodnu, prikladnu šalu. Ako se smijete, znači da uživate. Slobodno spomenuti „Fast, Cheap, Good - Pick two“.

Trajanje prezentacije - Treba svakako imati na umu da ljudi imaju vrlo kratak raspon pažnje, stoga je prezentacija od 15ak minuta i više nego dovoljna. Prezentacija može biti kraća, ali nikako dulja od predviđenog i najavljenog vremena trajanja.

Email zahvale - Sigurno je dobrodošlo i osigurati korisne remindere nakon održane prezentacije. Dobro je poslati e-mailom zahvalu, koja će u stvari biti podsjetnik na održanu prezentaciju (email u vidu PR objava, intervjua ili jednostavno zahvala).

I ne zaboravite - kupnja softvera je proces, a ne događaj.

A ovako bi izgledala naša prezentacija aplikacije Bilješke.NET u nekoliko koraka.