Europska uredba o zaštiti osobnih podataka utemeljena je na povjerenju i transparentnosti, s ciljem zaštite osobnih podataka građana EU.
Uredba je sigurnosna pravila podignula na globalnu razinu, građani sami biraju u kojim segmentima komunikacije žele sudjelovati (uz potpunu kontrolu nad svojim podacima),
a tvrtke dobivaju kvalitetniji uvid u želje svojih korisnika.
Prvi korak ka usklađivanju s Uredbom je analiza postojećeg stanja u organizaciji. Razmislite, koje podatke prikupljate i zašto, na koji način ih obrađujete te šaljete li ih možda na uvid ili obradu nekoj trećoj strani?
(Za vas smo pripremili detaljne korake za analizu stanja koje možete pregledati na linku u nastavku.)
Nakon analize stanja izradite dokumentaciju, dijelom internu kojom opisujemo vlastite prakse u obradi i zaštiti podataka, a dijelom dokumentaciju kojom uređujemo odnose s našim sugovornicima.
S obzirom na to da izrada dokumentacije predstavlja zaista opsežan i zahtjevan posao, za vas smo razvili eGDPR – programsko rješenje za automatiziranu izradu dokumentacije. Sva dokumentacija koju izradite kroz eGDPR u potpunosti je usklađena s Uredbom.
Sve što morate znati za rad u eGDPR-u je sve što zapravo već znate. Kroz program definirate svrhe obrade koje prakticirate u poslovanju, kategorizirajući ih prema ulozi koju imate u organizaciji (izvršitelj / voditelj).
Kategorije jednim klikom povezujete s općim podacima o vašim sugovornicima, strankama ili ispitanicima te kroz izbornik kreirate željenu dokumentaciju.
Za pravovremeno usklađivanje s Uredbom još uvijek nije kasno, a temelji koje postavite pomoću eGDPR-a omogućit će vam kontinuitet u budućem usklađivanju.
Jednostavnim izmjenama u programu, u svakom trenutku možete biti up to date s promjenama koje uvodite u poslovanje.
Usklađivanje je dugoročan proces, a vi imate alat kojim ste si danas olakšali sutra i otvorili prostor za posvetiti se vašoj primarnoj djelatnosti, onome što je zaista bitno.