tehnička i korisnička podrška

Uz nas možete računati na kvalitetnu, brzu i potpunu tehničku i korisničku podršku što potvrđuju i naše redovite godišnje ankete o zadovoljstvu korisnika.

Pored dostupnosti korisničkih uputa svi korisnici u prvim mjesecima korištenja naših programa dobivaju:

  • konzultacije i savjete u prilagodbi programa kako bi se u potpunosti pokrile sve potrebe klijenta
  • pomoć pri instalaciji i konfiguraciji programa te osnovnu kratku edukaciju putem TeamViewera
  • neograničenu tehničku i korisničku podršku putem e-maila, telefona i TeamViewera

Zašto nam je bitno da se odmah na početku "sprijateljite" s programom... i s nama? Zato što nam je bitno da naši programi zaista rješavaju vaše probleme, da vam olakšamo poslovanje i da izvučete maksimalno koristeći naš program. Iako se uvijek trudimo (i uspijevamo) raditi programe koji su jednostavni i laki za korištenje, bitno je razgovarati o problemu koji želite riješiti korištenjem našeg programa i kroz naše savjete prilagoditi program svojim potrebama. Naš je jedini cilj imati zadovoljnog korisnika koji je u potpunosti prepoznao sve vrijednosti programa, a onda iz toga proizlazi sve ostalo - rast, kvaliteta, preporuke... pa čak i čokolade (i Pelinkovci) koji nam korisnici pošalju poštom - još jednom hvala.

Preuzmite TeamViewer

godišnja licenca

Aktivnom godišnjom licencom osiguravate si:

  • sve nadogradnje programa koje nastaju zbog zakonskih promjena, promjena operativnog sustava Windows ili poboljšanja samog programa
  • potpunu tehničku i korisničku podršku putem telefona, e-maila i TeamViewera, bez obzira na težinu problema
  • neograničene savjete i konzultacije u vezi korištenja i prilagodbi programa i praktičnoj primjeni rješenja

Svim korisnicima su također dostupne i online upute:

Upute i dokumenti

Individualna prezentacija

Odaberite okvirno vrijeme koje Vam odgovara kako bismo vam prenijeli sve ono što smo naučili kroz rad s našim aplikacijama.

Prezentacija