Pišite, pitajte, razgovarajte...

kontakt

Javite se

Nešto ne štima... provjerite upisano!
Slanje Vaše poruke nije uspjelo. Pokušajte ponovno!
Uspješno poslano!
Trebam podršku...

Podršku možete kontaktirati telefonom ili emailom na podrska@raverus.hr - kako vam više odgovara! Mi preferiramo email. Naime, u slučaju kad nam šaljete upit mailom, podrška vidi svu prethodnu komunikaciju vezanu za problem i sve to olakšava prepoznavanje situacije i omogućava brže rješavanje upita. Email upiti se konstantno provjeravaju i kod nas nema da je poslani upit otišao u crnu rupu i da čekate danima na odgovor.

S druge strane, ako vam je telefon ipak draži, ne brinite, imamo dovoljno telefonskih linija na broju 01 / 3535 252 i uglavnom se javljamo već nakon drugog zvona. Sve vaše telefonske upite pokušat ćemo riješiti telefonom, iako ponekad kroz razgovor ipak na kraju dođemo do emaila. Telefonski poziv svakako je najbrži i najlakši način komunikacije, ali ne mora biti i najefikasniji.

Trebam ponudu...

Najbrži put za zatražiti ponudu je klikom na Cijene i na 'Odaberi paket' na stranici aplikacije koja vas zanima. Takav zahtjev nam odmah dolazi u sustav i šaljemo vam ponudu u najkraćem mogućem roku (obično unutar sat vremena ili najkasnije sljedeći radni dan).

Naravno, možete nam javiti i preko gornje kontakt forme za koji ste se paket odlučili i poslati nam svoje poslovne podatke (tvrtka, adresa, OIB, ime i prezime, email adresa). Tu je uvijek i telefon 01 / 3535 252 pa ako trebate savjet oko odabira paketa, nazovite nas!

Ako trebate ponudu za obnovu licence, pregledajte svoj email sandučić. Naime, nekoliko dana prije isteka licence šaljemo email obavijesti s linkom koji vas direktno upućuje na ponudu za obnovu licence.

Imam ideju...

Super! Javite nam je... Upravo zahvaljujući prijedlozima naših korisnika, naše aplikacije i jesu svake godine sve bolje i jednostavnije. Svaka nova nadogradnja nam je prilika da u aplikacije uključimo i vaše zanimljive ideje.

Najčešća pitanja

... nema ih puno
Kada vas možemo kontaktirati? Koje vam je radno vrijeme?

Naše radno vrijeme je od ponedjeljka do petka, od 8 do 16 sati i tada nas možete dobiti telefonom na 01 / 3535 252. Kroz kontakt formu ili na email info@raverus.hr nas naravno možete kontaktirati u bilo koje vrijeme i odgovorit ćemo vam u najkraćem mogućem roku.

Kako mogu vidjeti aplikaciju u akciji?

Kod sebe ili kod nas... Ako više volite isprobavati sami, preuzmite demo verziju aplikacije na svoje računalo. Ako biste radije da vam mi pokažemo kako aplikacija radi, rezervirajte termin za online prezentaciju i pogledajte aplikaciju u akciji na našem prezentacijskom računalu.

Kako započeti s radom u aplikaciji?

Za lakši početak, odmah po preuzimanju instalacije, na mail će vam kroz nekoliko dana stizati mailovi s korisnim informacijama kako na najbolji način iskoristiti sve funkcionalnosti aplikacije. Pored toga, naš tim će vas uvijek rado provesti kroz aplikaciju i pokazati vam sve "trikove" pa nas slobodno nazovite i zatražite termin za online edukaciju.

Ne baš tako česta pitanja

... ali ih je bilo :)
Zašto nemate podršku od 0 do 24?

Zato jer nam se u 18 godina rada još nije dogodilo da je takva podrška nekom potrebna... Korisnici naših aplikacija su tvrtke koje uglavnom imaju radno vrijeme od 8 do 16 kao i mi. Što bi rekao jedan naš neznani kolega... nismo kirurzi, ništa što naše aplikacije pokrivaju nije toliko hitno, sve se može riješiti i prvi sljedeći radni dan.

Hoće li mi upit biti brže riješen ako vas svako toliko podsjetim na njega?

Svi naši korisnici znaju da smo uvijek tu za njih. Za sva pitanja i pomoć, tu smo na emailu i telefonu. Kvaliteta naše podrške ovisi i o nama i o vama, odnosno o međusobnoj komunikaciji. Važno nam je da znate da više istih upita i poziva prema podršci neće dovesti do bržeg rješavanja konkretnog problema. Budite sigurni da ćemo na svaki upit odgovoriti i da ćemo svakom pojedinom upitu posvetiti punu pažnju. Naša podrška ocijenjena je vrlo visokom ocjenom jer odgovaramo na sve korisničke upite i to najčešće unutar sat vremena... ma i puno manje.

Nazvali smo vas 2 puta pa je bilo zauzeto. Jeste li propali?

Ne, nismo, opustite se :). Raverus je ozbiljna informatička tvrtka i na tržištu smo već 13 godina. Imamo perioda u godini kad nam je iznimna gužva na telefonima i ponekad (ali stvarno ponekad, statistički 2 puta u 100 poziva) se može dogoditi da su nam sve linije zauzete. Pokušajte nas ponovno nazvati kroz 10-tak minuta.

Trebam samo dodatno polje. Dajte mi to napravite do sutra, to je vama čas posla.

Istina, dodati polje u aplikaciji je našima u razvoju čas posla, tu ste u pravu. Međutim, nikad se ne radi samo o dodavanju jednog polja. Kao prvo, moramo analizirati i odlučiti hoće li dodavanje tog polja narušiti korisničko iskustvo drugima korisnicima (aplikaciju koju koristite koristi i tisuće drugih korisnika i možda oni uopće ne trebaju to polje i smetalo bi im). Kao drugo, nakon dodavanja tog jednog polja moramo detaljno testirati aplikaciju i provjeriti je li dodavanje toga utjecalo na ostale funkcionalnosti aplikacije i povezivanja unutar baze. Nakon što se uvjerimo da sve ostalo štima, na red dolazi pakiranje ažuriranja, testiranje same procedure instalacije ažuriranja (update), pakiranje nove instalacije, provjera rada instalacijske procedure i napokon puštanje u produkciju. Najčešće su nam to nekih 4 dana posla samo za dodavanje jednog jedinog polja i, nema problema, drage volje to radimo ako u početnoj analizi ustanovimo da bi to polje bilo korisno i drugima.

GODINE ISKUSTVA
 
17
ZAVRŠENIH PROJEKATA
 
46
KORISNIKA NAŠIH
APLIKACIJA
4707
RAČUNALA S NAŠIM
RJEŠENJIMA
16757
,