Skratite si put...

PAKETI I CIJENE

PAKETI, DODATNI MODULI I GODIŠNJA OBNOVA LICENCE.

    • BIZ10

      kn 1.000,00
      • Bilješke, odluke, izjave i
      • evidencije za završni račun
      • do 10 komitenata
    • BIZ PLUS

      kn 2.800,00
      • Bilješke, odluke, izjave i
      • evidencije za završni račun
      • neograničeno komitenata

*Izražene cijene su bez PDV-a.

Najčešća pitanja

...o paketima i licenci
Kako zatražiti ponudu? 

Najbrži put za zatražiti ponudu je klikom na 'Odaberi paket' u gornjoj tablici. Takav zahtjev nam odmah dolazi u sustav i šaljemo vam ponudu u najkraćem mogućem roku (obično unutar sat vremena ili najkasnije sljedeći radni dan).

Ako ipak trebate savjet oko odabira paketa pišite nam na info@raverus.hr ili nas nazovite na 01 / 3535 252. U ponudi ćete dobiti sve podatke potrebne za uplatu (IBAN, poziv na broj, ukupnu cijenu s PDV-om). Ponuda vrijedi 3 dana i za vas je potpuno neobvezujuća.

Što je sve uključeno u cijeni licence? 

Licenca uključuje korištenje aplikacije u okvirima odabranog paketa i potpunu korisničku i tehničku podršku (telefon, email i neograničen broj spajanja putem TeamViewera). Licenca također uključuje i besplatnu online edukaciju (ako vam zatreba). Pored toga, naš stručni tim vodi računa i o svim zakonskim promjenama stoga su vam s aktivnom licencom omogućene i sve zakonske, funkcionalne i tehničke nadogradnje.

Kako funkcioniraju paketi i moduli?

U svakom paketu aplikacije BilješkeNET možete izrađivati bilješke uz financijske izvještaje, odluke i evidencije za onoliko komitenata koliko vam je određeno odabranim paketom. Dodatni moduli Obrasci, Bilješke za neprofitne i/ili Bilješke na engleskom se dodaju osnovnom paketu (više o dodatnim modulima). Licenca za određeni paket omogućava rad jednom korisniku, a za pakete BIZ50 i BIZ PLUS je moguće aktivirati dodatne korisnike (više o dodatnim korisnicima).

Mogu li kasnije prijeći s manjeg paketa na veći? 

U svakom trenutku možete prijeći na veći paket. U tom slučaju ne plaćate puni iznos većeg paketa, već samo razliku u cijeni između sadašnjeg i željenog većeg paketa. Ponudu za prelazak na veći paket možete zatražiti putem emaila, telefonski ili kroz samu aplikaciju.

Koliko dugo vrijedi licenca?

Licenca vrijedi za jednu financijsku/poslovnu godinu (01.01.-31.12.). Ako npr. kupite licencu u ožujku ona će vam vrijediti do kraja prosinca, a ako je kupite u srpnju i kasnije (nakon predaje završnih računa), licenca će vam vrijediti do kraja prosinca iduće godine. Za svaku sljedeću financijsku/poslovnu godinu licenca se obnavlja (više o obnovi licence).

KAKO DO SVOJE LICENCE

1
ODABERITE PAKET

Kliknite na Odaberi paket ispod željenog paketa, upišite svoje podatke i pošaljite nam zahtjev za ponudom.

2
PONUDA VAM STIŽE

Ponuda sa svim detaljima za plaćanje će vam brzo stići emailom. Ponuda je za vas neobvezujuća.

3
ŠALJEMO PRISTUPNE PODATKE

Nakon aktivacije licence, šaljemo vam vaše jedinstvene pristupne podatke s kojima ćete registrirati licencu.

4
ZAPOČNITE S RADOM

Samo hrabro... ništa ne možete "pokvariti" :). Za svaki slučaj, za sva pitanja, pomoć ili kratku edukaciju, tu smo!

Kratka uputa za lakši početak
TREBATE DODATNE MODULE?

Naknadno ste se odlučili za dodatne module? Nema problema, kontaktirajte nas i brzo ćemo ih aktivirati.

Više o dodatnim modulima
TREBATE DODATNE KORISNIKE?

I vaše kolege bi htjeli aplikaciju kod sebe? Nazovite nas ili nam pošaljite mail... riješit ćemo.

Više o dodatnim korisnicima
VRIJEME JE ZA OBNOVU LICENCE

Opustite se... imate duuugo vremena do prve obnove. Mailom ćemo vas podsjetiti kad je vrijeme za obnovu.

Više o obnovi licence

Najčešća pitanja

...o dodatnim modulima
Kako funkcionira dodatni modul? 

Svaki dodatni modul možete pridružiti vašem osnovnom paketu u bilo kojem trenutku, kad vam zatreba. Dodatni modul ne funkcionira samostalno i veže se uz osnovni paket.

Kako naručiti neki od dodatnih modula? 

Ponudu za dodatni modul ili više njih možete zatražiti odmah pri naručivanju osnovnog paketa ili, ako vam tek naknadno zatreba, možete ga naknadno naručiti pozivom na 01 / 3535 252 ili mailom na info@raverus.hr. Dodatni moduli funkcioniraju unutar osnovnog paketa i vežu se uz trajanje glavne licence.

Kako se aktivira dodatni modul? 

Ako ste dodatni modul naručili odmah pri narudžbi osnovnog paketa, modul vam je odmah aktivan, a ako ste ga naručili naknadno, aktiviramo ga pri izdavanju računa pa je nakon zaprimljenog računa potrebno ponovno pokrenuti aplikaciju i aktivirani modul će vas čekati spreman za korištenje.

Ako imam paket BIZ50 i dodatni modul bilješke za neprofitne, znači li to da mogu izraditi
50 bilješki za društva i 50 bilješki za neprofitne organizacije?

Dodatni moduli uvijek funkcioniraju unutar osnovnog paketa. Ako ste recimo izradili 45 bilješki uz godišnje financijske izvještaje za poduzetnike, možete izraditi još 5 bilješki za neprofitne organizacije.

Ako imam paket BIZ50 i dodatni modul bilješke na engleskom, znači li to da mogu izraditi
50 bilješki za društva na hrvatskom jeziku i 50 bilješki na engleskom jeziku?

Da! Ako ste izradili 50 bilješki uz godišnje financijske izvještaje za poduzetnike na hrvatskom jeziku, možete ih izraditi za sve vaše komitente i na engleskom jeziku.

Kako funkcionira dodatni modul Obrasci, koliko obrazaca mogu izraditi i za koga?

Uz dodatni modul Obrasci možete izraditi porezne prijave i obrasce za onoliko komitenata (poduzetnika i obrta) koliko vam je određeno odabranim paketom te ih možete slati u ePoreznu kao xml datoteku (vrijedi za one obrasce za koje je ePorezna omogućila slanje xml-om).

Najčešća pitanja

...o dodatnim korisnicima
Može li netko od mojih kolega u uredu također raditi u aplikaciji na svom računalu? 

Ako ste odabrali paket BIZ50 ili BIZ PLUS uvijek možete zatražiti ponudu za dodatne korisnike. Važno je samo da su vam računala umrežena.

Koliko dodatnih korisnika može raditi u aplikaciji? 

U paketu BIZ50 mogu raditi najviše tri dodatna korisnika, a u paketu BIZ PLUS može raditi neograničen broj dodatnih korisnika sve dok su njhova računala u istoj korisničkoj mreži. U okviru paketa BIZ10 nema dodatnih korisnika odnosno samo jedna osoba može raditi u aplikaciji.

Imam paket BIZ50 i jednog dodatnog korisnika. Znači li to da svatko može na svom računalu
izraditi bilješke za 50 komitenata?

Broj dodatnih korisnika uvijek se veže uz osnovni paket. Dakle, ako imate paket BIZ50, na svom računalu možete izraditi bilješke za recimo 30 komitenata, a dodatni korisnik može na svom računalu za preostalih 20 komitenata.

Ako imam paket BIZ50 ili BIZ PLUS, kako mogu dodati još korisnika koji će raditi u aplikaciji? 

Ponudu za dodatnog korisnika ili više njih možete zatražiti odmah pri naručivanju osnovnog paketa ili, ako vam tek naknadno zatrebaju, ponudu možete zatražiti pozivom na 01 / 3535 252 ili mailom na info@raverus.hr. Dodatni korisnici rade u istom paketu (i modulima) kao i korisnik glavne licence te se i vežu uz trajanje glavne licence.

Najčešća pitanja

...o obnovi licence
Što dobivam obnovom licence? 

Obnovljenom odnosno aktivnom licencom omogućeno vam je daljnje korištenje aplikacije uz potpunu korisničku i tehničku podršku (telefon, email i neograničen broj spajanja putem TeamViewera). Pored toga, naš stručni tim vodi računa i o svim zakonskim promjenama stoga su vam s obnovljenom aktivnom licencom omogućene i sve zakonske, funkcionalne i tehničke nadogradnje.

Kada je obnova licence najpovoljnija?

Obnova licence najpovoljnija je tijekom siječnja po cijenama koje možete vidjeti u tablici s cijenama. Svim aktivnim korisnicima tijekom siječnja šaljemo nekoliko podsjetnika emailom kako bi na vrijeme mogli obnoviti svoju licencu.

Što ako ne obnovim licencu tijekom siječnja?

Ako ste propustili obnoviti licencu tijekom siječnja, po nešto većoj cijeni je možete obnoviti i tijekom veljače i ožujka. Ako ste i u tom periodu propustili obnoviti licencu, možete je obnoviti sve do kraja lipnja po punoj cijeni obnove. Ako prođe cijela kalendarska godina u kojoj se licenca nije obnovila, licenca se ponovno kupuje po trenutno važećem cjeniku.

Imam samo jedan jednostavan upit, a licenca mi je istekla. Mogu li kontaktirati podršku? 

Naš tim podrške kvalitetno brine o preko 3.000 aktivnih korisnika, a kako bismo sačuvali tu kvalitetu, tehničku i korisničku podršku pružamo isključivo aktivnim korisnicima. Prije bilo kakvog (telefonskog ili email) upita upućenog podršci, isteklu licencu potrebno je obnoviti.

Možemo li raditi u aplikaciji i nakon isteka licence? 

Po isteku licence, aplikacija će vam se prebaciti u demo verziju što znači da ćete aplikaciju moći otvoriti, ali na njoj će biti primjenjena sva ograničenja koja su primjenjena u demo verziji (više o ograničenjima demo verzije). Aplikaciju sa svim funkcionalnostima mogu koristiti samo aktivni korisnici.

GODINE ISKUSTVA
 
13
ZAVRŠENIH PROJEKATA
 
32
KORISNIKA NAŠIH
APLIKACIJA
3719
RAČUNALA S NAŠIM
RJEŠENJIMA
12723