Skratite si put...

PAKETI I CIJENE

PAKETI, DODATNI MODULI I GODIŠNJA OBNOVA LICENCE.

*Izražene cijene su bez PDV-a.

*Cijene za sljedeću godinu vrijede za obnove aktivne licence.

Imate više od 100 radnika? Koji je paket za vas?

Ako imate više od 100 radnika, vjerujemo da trebate nešto složeniji pristup rješavanju problema evidencije radnog vremena u vašoj organizaciji. Kako imamo dugogodišnjeg iskustva u implementaciji rješenja u velike sustave, kontaktirajte nas na email info@raverus.hr ili nas nazovite na 01 / 3535 252 kako bismo zajedno došli do najoptimalnijeg rješenja koje će pokriti sve situacije radnog vremena koje vam se pojavljuju u poslovanju.

Najčešća pitanja

...o paketima i licenci
Kako zatražiti ponudu? 

Najbrži put za zatražiti ponudu je klikom na 'Odaberi paket' u gornjoj tablici. Takav zahtjev nam odmah dolazi u sustav i šaljemo vam ponudu u najkraćem mogućem roku (obično unutar sat vremena ili najkasnije sljedeći radni dan).

Ako ipak trebate savjet oko odabira paketa pišite nam na info@raverus.hr ili nas nazovite na 01 / 3535 252. U ponudi ćete dobiti sve podatke potrebne za uplatu (IBAN, poziv na broj, ukupnu cijenu s PDV-om). Ponuda vrijedi 3 dana i za vas je potpuno neobvezujuća.

Što je sve uključeno u cijeni licence? 

Licenca uključuje korištenje aplikacije u okvirima odabranog paketa i potpunu korisničku i tehničku podršku (telefon, email i neograničen broj spajanja putem TeamViewera). Licenca također uključuje i besplatnu online edukaciju (ako vam zatreba). Pored toga, naš stručni tim vodi računa i o svim zakonskim promjenama stoga su vam s aktivnom licencom omogućene i sve zakonske, funkcionalne i tehničke nadogradnje.

Kako funkcioniraju paketi i moduli?

U svakom paketu aplikacije Evidencija rada možete voditi evidenciju radnog vremena i radnika za onoliko radnika koliko vam je određeno odabranim paketom. Dodatni moduli Matična knjiga, Godišnji odmori i Planiranje dodaju se osnovnom paketu (više o dodatnim modulima). Licenca za određeni paket omogućava rad jednom korisniku, a za pakete BIZ25 i veće je moguće aktivirati dodatne korisnike (više o dodatnim korisnicima).

Mogu li kasnije prijeći s manjeg paketa na veći? 

U svakom trenutku možete prijeći na veći paket. U tom slučaju ne plaćate puni iznos većeg paketa, već samo razliku u cijeni između sadašnjeg i željenog većeg paketa. Ponudu za prelazak na veći paket možete zatražiti putem emaila, telefonski ili kroz samu aplikaciju.

Koliko dugo vrijedi licenca?

Licenca vrijedi godinu dana od dana kupnje. Dakle, ako npr. kupite licencu 18. rujna ona će vam vrijediti do 18. rujna iduće godine. Licencu je potrebno obnoviti prije isteka (više o obnovi licence).

KAKO DO SVOJE LICENCE

1
ODABERITE PAKET

Kliknite na Odaberi paket ispod željenog paketa, upišite svoje podatke i pošaljite nam zahtjev za ponudom.

2
PONUDA VAM STIŽE

Ponuda sa svim detaljima za plaćanje će vam brzo stići emailom. Ponuda je za vas neobvezujuća.

3
ŠALJEMO PRISTUPNE PODATKE

Nakon aktivacije licence, šaljemo vam vaše jedinstvene pristupne podatke s kojima ćete registrirati licencu.

4
ZAPOČNITE S RADOM

Samo hrabro... ništa ne možete "pokvariti" :). Za svaki slučaj, za sva pitanja, pomoć ili kratku edukaciju, tu smo!

Kratka uputa za lakši početak
TREBATE DODATNE MODULE?

Naknadno ste se odlučili za dodatne module? Nema problema, kontaktirajte nas i brzo ćemo ih aktivirati.

Više o dodatnim modulima
TREBATE DODATNE KORISNIKE?

I vaše kolege bi htjeli aplikaciju kod sebe? Nazovite nas ili nam pošaljite mail... riješit ćemo.

Više o dodatnim korisnicima
VRIJEME JE ZA OBNOVU LICENCE

Opustite se... imate duuugo vremena do prve obnove. Mailom ćemo vas podsjetiti kad je vrijeme za obnovu.

Više o obnovi licence

Najčešća pitanja

...o dodatnim modulima
Kako funkcionira dodatni modul? 

Svaki dodatni modul možete pridružiti vašem osnovnom paketu u bilo kojem trenutku, kad vam zatreba. Dodatni modul ne funkcionira samostalno i veže se uz osnovni paket.

Kako naručiti neki od dodatnih modula? 

Ponudu za dodatni modul ili više njih možete zatražiti odmah pri naručivanju osnovnog paketa ili, ako vam tek naknadno zatreba, možete ga naknadno naručiti pozivom na 01 / 3535 252 ili mailom na info@raverus.hr. Dodatni moduli funkcioniraju unutar osnovnog paketa i vežu se uz trajanje glavne licence.

Kako se aktivira dodatni modul? 

Ako ste dodatni modul naručili odmah pri narudžbi osnovnog paketa, modul vam je odmah aktivan, a ako ste ga naručili naknadno, aktiviramo ga pri izdavanju računa pa je nakon zaprimljenog računa potrebno ponovno pokrenuti aplikaciju i aktivirani modul će vas čekati spreman za korištenje.

Moram li imati dodatni modul Matična knjiga?

Odabir dodatnih modula ostavljen je na izbor korisnicima upravo zato jer ne trebaju svi sve. Matičnu knjigu ste kao poslodavac obvezni voditi, ali ako je imate na primjer u papirnatom obliku ili nekoj drugoj aplikaciji, onda vam nije potrebno imati je (i prepisivati je) u aplikaciji Evidencija rada.

Kako mi dodatni modul Godišnji odmori može pomoći?

Već kad imate više od 10 radnika, praćenje godišnjih odmora i obračun dana starog godišnjeg može biti dosta kompliciran. U aplikaciji Evidencija rada je dovoljno svake godine samo upisati broj dana godišnjeg odobrenih u toj godini, a aplikacija dalje sama računa iskorištenost godišnjeg i preostale dane i starog i novog godišnjeg odmora. Pored toga, svakom radniku možete u svakom trenutku u obliku strukturiranog izvještaja predočiti detaljan pregled stanja godišnjeg odmora.

Imamo smjenski rad i dosta različitih smjena. Kako bi mogli najoptimalnije iskoristiti
dodatni modul Planiranje?

Bez obzira koliko smjena imate i koliko su one komplicirane, u aplikaciji ih možete definirati i točno povezati s oznakama radnog vremena (npr. definirate smjenu od 15 do 23, a povežete je s oznakom radnog vremena 7 sati redovnog rada plus 1 sat rada noću). Planiranje se kao dodatni modul također može iskoristiti u kombinaciji s modulom godišnji odmori kako bi se napravio plan godišnjih odmora.

Najčešća pitanja

...o dodatnim korisnicima
Može li netko od mojih kolega u uredu također raditi u aplikaciji na svom računalu? 

Ako ste odabrali paket BIZ25 ili veći uvijek možete zatražiti ponudu za dodatne korisnike. Važno je samo da su vam računala umrežena.

Koliko dodatnih korisnika može raditi u aplikaciji? 

U paketu BIZ25 može raditi do tri dodatna korisnika, a u paketu BIZ100 može raditi neograničen broj dodatnih korisnika sve dok su njhova računala u istoj korisničkoj mreži. U okviru paketa BIZ10 nema dodatnih korisnika odnosno samo jedna osoba može raditi u aplikaciji.

Imam paket BIZ25 i jednog dodatnog korisnika. Znači li to da svatko može na svom računalu
voditi evidenciju radnog vremena za 25 radnika?

Broj dodatnih korisnika uvijek se veže uz osnovni paket. Dakle, ako imate paket BIZ25, na svom računalu možete voditi evidenciju radnog vremena za recimo 15 radnika, a dodatni korisnik može na svom računalu za preostalih 10 radnika.

Ako imam paket BIZ25 ili veći, kako mogu dodati još korisnika koji će raditi u aplikaciji? 

Ponudu za dodatnog korisnika ili više njih možete zatražiti odmah pri naručivanju osnovnog paketa ili, ako vam tek naknadno zatrebaju, ponudu možete zatražiti pozivom na 01 / 3535 252 ili mailom na info@raverus.hr. Dodatni korisnici rade u istom paketu (i modulima) kao i korisnik glavne licence te se i vežu uz trajanje glavne licence.

Najčešća pitanja

...o obnovi licence
Što dobivam obnovom licence? 

Obnovljenom odnosno aktivnom licencom omogućeno vam je daljnje korištenje aplikacije uz potpunu korisničku i tehničku podršku (telefon, email i neograničen broj spajanja putem TeamViewera). Pored toga, naš tim vodi računa i o svim zakonskim promjenama stoga su vam s obnovljenom aktivnom licencom omogućene i sve zakonske, funkcionalne i tehničke nadogradnje.

Kada je obnova licence najpovoljnija?

Obnova licence najpovoljnija je neposredno prije njenog isteka po cijenama koje možete vidjeti u tablici s cijenama. Svim aktivnim korisnicima šaljemo podsjetnik emailom kako bi na vrijeme mogli obnoviti svoju licencu.

Što ako ne obnovim licencu na vrijeme?

Ako ste propustili obnoviti licencu prije njenog isteka, po nešto većoj cijeni je možete obnoviti i tijekom sljedeća dva mjeseca od isteka. Ako ste i u tom periodu propustili obnoviti licencu, možete je obnoviti godinu dana od isteka po punoj cijeni obnove. Ako prođe cijela kalendarska godina u kojoj se licenca nije obnovila, licenca se ponovno kupuje po trenutno važećem cjeniku.

Imam samo jedan jednostavan upit, a licenca mi je istekla. Mogu li kontaktirati podršku? 

Naš tim podrške kvalitetno brine o gotovo 4.000 korisnika, a kako bismo sačuvali tu kvalitetu, tehničku i korisničku podršku pružamo isključivo aktivnim korisnicima. Prije bilo kakvog (telefonskog ili email) upita upućenog podršci, isteklu licencu potrebno je obnoviti.

Možemo li raditi u aplikaciji i nakon isteka licence? 

Po isteku licence, aplikacija će vam se prebaciti u demo verziju što znači da ćete aplikaciju moći otvoriti, ali na njoj će biti primjenjena sva ograničenja koja su primjenjena u demo verziji (više o ograničenjima demo verzije). Aplikaciju sa svim funkcionalnostima mogu koristiti samo aktivni korisnici.

GODINE ISKUSTVA
 
17
ZAVRŠENIH PROJEKATA
 
46
KORISNIKA NAŠIH
APLIKACIJA
4707
RAČUNALA S NAŠIM
RJEŠENJIMA
16757
,