Skratite si put...

PAKETI I CIJENE

PAKETI I GODIŠNJA OBNOVA LICENCE.

    • START

      kn 700,00
      • fiskalni računi
      • transakcijski računi
      • e-računi*
      •  
      • *u promo periodu do kraja godine
        prema obveznicima javne nabave
        (potreban samo fiskalni certifikat)
    • TOTAL

      kn 1.300,00
      • fiskalni računi
      • transakcijski računi
      • e-računi*
      • ponude i izvještaji
      • *uključeno i nakon promo perioda
        prema obveznicima javne nabave
        (potreban samo fiskalni certifikat)

*Izražene cijene su bez PDV-a.

Što će biti sa slanjem e-računa nakon promo perioda?

Dodatni modul e-računi je u promo periodu (do 31.12.2019.) potpuno besplatan svim korisnicima aplikacije FisOffice Desktop bez obzira na paket. Nakon promo perioda, korisnici paketa TOTAL i dalje će biti u mogućnosti slati e-račune obveznicima javne nabave bez ikakvih dodatnih troškova. Za ostala dva paketa (START i STANDARD), nakon promo perioda, dodatni modul e-računi će se dodatno naplaćivati (više o dodatnom modulu e-računi).

Želite pristupati svojoj blagajni od bilo kuda? Želite manje početne troškove?

Raverus je davne 2013. godine razvio dvije verzije svoje FisOffice fiskalne blagajne - desktop verziju za korisnike koji vole sve imati na svojem računalu i web verziju za korisnike kojima više odgovara da svoju fiskalnu blagajnu imaju u cloudu i da im je od svuda dostupna. Korisnici se također odlučuju za FisOffice Web fiskalnu blagajnu u cloudu zbog manjeg početnog troška odnosno zbog mogućnosti plaćanja mjesečnog najma. Više o FisOffice Web aplikaciji možete doznati na zasebnoj stranici www.fisoffice.hr/.

Najčešća pitanja

...o paketima i licenci
Kako zatražiti ponudu? 

Najbrži put za zatražiti ponudu je klikom na 'Odaberi paket' u gornjoj tablici. Takav zahtjev nam odmah dolazi u sustav i šaljemo vam ponudu u najkraćem mogućem roku (obično unutar sat vremena ili najkasnije sljedeći radni dan).

Ako ipak trebate savjet oko odabira paketa pišite nam na info@raverus.hr ili nas nazovite na 01 / 3535 252. U ponudi ćete dobiti sve podatke potrebne za uplatu (IBAN, poziv na broj, ukupnu cijenu s PDV-om). Ponuda vrijedi 3 dana i za vas je potpuno neobvezujuća.

Što je sve uključeno u cijeni licence? 

Licenca uključuje korištenje aplikacije u okvirima odabranog paketa i potpunu korisničku i tehničku podršku (telefon, email i neograničen broj spajanja putem TeamViewera). Licenca također uključuje i besplatnu online edukaciju (ako vam zatreba). Pored toga, naš tim vodi računa i o svim zakonskim promjenama stoga su vam s aktivnom licencom omogućene i sve zakonske, funkcionalne i tehničke nadogradnje.

Kako funkcioniraju paketi?

U okviru paketa START mogu se izrađivati transakcijski računi i izrađivati i fiskalizirati gotovinski (i računi plaćeni karticama). U okviru paketa STANDARD uz sve navedeno dostupni su vam i izvještaji i pregledi. U paketu TOTAL mogu se, uz sve što je u paketima START i STANDARD, izrađivati i ponude koje se mogu povezivati s računima.

Mogu li kasnije prijeći s manjeg paketa na veći? 

U svakom trenutku možete prijeći na veći paket. U tom slučaju ne plaćate puni iznos većeg paketa, već samo razliku u cijeni između sadašnjeg i željenog većeg paketa. Ponudu za prelazak na veći paket možete zatražiti putem emaila, telefonski ili kroz samu aplikaciju.

Koliko dugo vrijedi licenca?

Licenca vrijedi godinu dana od dana kupnje. Dakle, ako npr. kupite licencu 18. rujna ona će vam vrijediti do 18. rujna iduće godine. Licencu je potrebno obnoviti prije isteka (više o obnovi licence).

KAKO DO SVOJE LICENCE

1
ODABERITE PAKET

Kliknite na Odaberi paket ispod željenog paketa, upišite svoje podatke i pošaljite nam zahtjev za ponudom.

2
PONUDA VAM STIŽE

Ponuda sa svim detaljima za plaćanje će vam brzo stići emailom. Ponuda je za vas neobvezujuća.

3
ŠALJEMO PRISTUPNE PODATKE

Nakon aktivacije licence, šaljemo vam vaše jedinstvene pristupne podatke s kojima ćete registrirati licencu.

4
ZAPOČNITE S RADOM

Samo hrabro... ništa se strašno ne može dogoditi. Za svaki slučaj, za sva pitanja, pomoć ili kratku edukaciju, tu smo!

Kratka uputa za lakši početak
TREBATE DODATNI MODUL?

Naknadno ste se odlučili za dodatni modul? Nema problema, kontaktirajte nas i brzo ćemo ga aktivirati.

Više o dodatnim modulima
VRIJEME JE ZA OBNOVU LICENCE

Opustite se... imate duuugo vremena do prve obnove. Mailom ćemo vas podsjetiti kad je vrijeme za obnovu.

Više o obnovi licence

Najčešća pitanja

...o e-računu
Imam paket TOTAL. Trebam li posebno naručiti dodatni modul e-računi?

Dodatni modul e-računi je unutar paketa TOTAL i ne treba se dodatno naručiti, već vam je tu trebali ga vi ili ne. Trenutno je dodatni modul e-računi i unutar paketa START i STANDARD, ali će ga nakon završetka promo perioda (nakon 31.12.2019.) korisnici kojima će e-računi još uvijek trebati dokupiti kao dodatni modul ili će prijeći na paket TOTAL kako bi ga imali unutar paketa.

Kome mogu slati e-račune preko aplikacije FisOffice Desktop?

E-račune putem xml-a možete slati obveznicima javne nabave (npr. ministarstvima, školama, državnim institucijama). Broj e-računa koje ćete preko aplikacije FisOffice Desktop izdati obveznicima javne nabave je neograničen.

Zašto mi ne treba posebni certifikat za slanje e-računa?

Većina korisnika aplikaciju FisOffice Desktop koristi za fiskalizaciju računa. Certifikat koji se koristi za fiskalizaciju je vaš digitalni potpis i isti taj digitalni potpis se može iskoristiti za potpisivanje e-računa. Nema nikakve razlike u digitalnom potpisu unutar FISKAL certfikata i nekog drugog certifikata. Digitalni potpis je digitalni potpis bez obzira kako se datoteka koja ga nosi zove. (Uputa za preuzimanje certifikata s Fine)

Najčešća pitanja

...o obnovi licence
Što dobivam obnovom licence? 

Obnovljenom odnosno aktivnom licencom omogućeno vam je daljnje korištenje aplikacije uz potpunu korisničku i tehničku podršku (telefon, email i neograničen broj spajanja putem TeamViewera). Pored toga, naš tim vodi računa i o svim zakonskim promjenama stoga su vam s obnovljenom aktivnom licencom omogućene i sve zakonske, funkcionalne i tehničke nadogradnje.

Kada je obnova licence najpovoljnija?

Obnova licence najpovoljnija je neposredno prije njenog isteka po cijenama koje možete vidjeti u tablici s cijenama. Svim aktivnim korisnicima šaljemo podsjetnik emailom kako bi na vrijeme mogli obnoviti svoju licencu.

Što ako ne obnovim licencu na vrijeme?

Ako ste propustili obnoviti licencu prije njenog isteka, po nešto većoj cijeni je možete obnoviti i tijekom sljedeća dva mjeseca od isteka. Ako ste i u tom periodu propustili obnoviti licencu, možete je obnoviti godinu dana od isteka po punoj cijeni obnove. Ako prođe cijela kalendarska godina u kojoj se licenca nije obnovila, licenca se ponovno kupuje po trenutno važećem cjeniku.

Imam samo jedan jednostavan upit, a licenca mi je istekla. Mogu li kontaktirati podršku? 

Naš tim podrške kvalitetno brine o preko 3.000 aktivnih korisnika, a kako bismo sačuvali tu kvalitetu, tehničku i korisničku podršku pružamo isključivo aktivnim korisnicima. Prije bilo kakvog (telefonskog ili email) upita upućenog podršci, isteklu licencu potrebno je obnoviti.

Možemo li raditi u aplikaciji i nakon isteka licence? 

Po isteku licence, aplikacija će vam se prebaciti u demo verziju što znači da ćete aplikaciju moći otvoriti, ali na njoj će biti primjenjena sva ograničenja koja su primjenjena u demo verziji (više o ograničenjima demo verzije). Aplikaciju sa svim funkcionalnostima mogu koristiti samo aktivni korisnici.

GODINE ISKUSTVA
 
13
ZAVRŠENIH PROJEKATA
 
32
KORISNIKA NAŠIH
APLIKACIJA
3719
RAČUNALA S NAŠIM
RJEŠENJIMA
12723