Skratite si put...

Zahtijevajte više od evidencije radnog vremena

Evidencija radnog vremena
Evidencija radnika
Praćenje godišnjih odmora
Planiranje radnog vremena
Praćenje prisutnosti na radnom mjestu

Evidencija radnog vremena

Boljom kontrolom do veće produktivnosti.
JEDNOSTAVAN UNOS

U dva klika unesite jedan dan, cijeli tjedan ili cijeli mjesec.

JASAN PREGLED

Kalendarski prikaz dana olakšava pregled svih unesenih podataka.

PUNO IZVJEŠTAJA

Više od 30 gotovih izvještaja i pregleda.

OSNOVA ZA PLAĆU

Izvezite podatke za plaću (u formatima xls, .txt, .csv).

PRAĆENJE FONDA SATI

Po broju dana, po tjednu, po mjesecu.

Zahtijevajte više od svoje evidencije

Dodajte module za kompletno rješenje

Evidencija uz kontrolu dolazaka i odlazaka

Pretvorite kontrolu u monitoring.
Instalirajte naš uređaj za kontrolu prisutnosti

Ultra tanki uređaj sofisticiranog izgleda, lako se montira, različiti načini prijave (RFID karticama, PIN-om ili otiskom prsta), WiFi povezivanje, tipke na touch.

Povežite uređaj i aplikaciju

Naš uređaj za kontrolu prisutnosti kompatibilan je s našom aplikacijom pa se povezivanje radi automatski. Povezivanje se ostvaruje preko matičnog broja radnika.

Pratite prijave radnika

Svaka registracija dolazaka i odlazaka radnika na posao preuzima se u aplikaciju gdje voditelj evidencije uređuje podatke za upis u službenu evidenciju.

Upišite službene radne sate

Stvarno radno vrijeme dolazaka i odlazaka uvijek je dostupno kroz izvještaje, ali se u službenu evidenciju upisuje puno radno vrijeme (npr. upisuje se 8:00, a ne 7:57; upisuje se 16:00, a ne 16:14 sati).

Najčešća pitanja

...o aplikaciji
KOJI PODACI O RADNIKU SU POTREBNI DA BI APLIKACIJA RADILA?

Za svakog radnika dovoljno je unijeti ime i prezime, poslovnu jedinicu i početak rada. Proizvoljno, uz ove osnovne podatke, možete unijeti i dodatne podatke (email, telefon, zanimanje, naziv radnog mjesta, mjesto rada, radni odnos...). Uz dodatni modul Matična knjiga možete upisati sve podatke koje propisuje Pravilnik o sadržaju i načinu vođenja evidencije o radnicima (NN 73/2017).

KAKO SE U APLIKACIJU UNOSE PODACI O RADNOM VREMENU?

Podaci o radnom vremenu u aplikaciju se unose u tablicu koja je slična kalendaru na način koji vama najviše odgovara jer ih ima više. Pored osnovnog unosa dan po dan za pojedinog zaposlenika, omogućen je i unos za pojedini dan za sve radnike (popuni kolonu), pojedinog radnika za cijeli mjesec npr. u slučaju porodiljskog ili bolovanja (popuni red) ili copy/paste evidencije iz tjedna u tjedan. Popunjavanje možete raditi i tako da označite grupu dana (npr. cijeli tjedan za sve radnike) ili pojedinačne određene dane i za tu grupu dana unesete radno vrijeme. Unos je moguće dodatno ubrzati korištenjem funkcijskih tipki ili popunjavanjem kombinacije radnog vremena koje vam se često ponavlja (npr. za radno vrijeme od 15:00 - 23:00, definirate kombinaciju 7 sati redovno radno vrijeme plus 1 sat rad noću i tu kombinaciju koristite u jednom kliku kad god vam zatreba).

KAKO RIJEŠITI EVIDENCIJU RADNOG VREMENA AKO IMAM VIŠE POSLOVNIH JEDINICA?

Za tvrtke koje imaju više poslovnih jedinica u aplikaciji Evidencija rada može se postaviti odgovarajuća organizacijska shema društva (krovna organizacija - jedinice - podjedinice).

IMAMO KOMPLICIRAN SMJENSKI RAD, KAKO TO RIJEŠITI?

Smjenski rad se rješava kroz dodatni modul Planiranje. U Planiranju možete definirati sve smjene koje vam se pojavljuju u poslovanju: prva smjena, druga smjena koja ulazi u noć, rad noću i sl. Plan se izrađuje direktnim unosom u kalendar kao i kod evidencije radnog vremena. Podaci iz plana mogu se direktno povući u evidenciju radnog vremena ako stvarni rad nije u većoj mjeri odstupao od plana.

Ne pišemo prekovremene nego odobravamo slobodne dane. Kako to riješiti u aplikaciji?

Aplikacija već dolazi s unaprijed definiranim oznakama radnog vremena u koji su uključeni redovni rad i prekovremeni. Međutim, vi možete definirati dvije dodatne svoje oznake npr. "višak sati" i "korištenje viška" i odrediti da vam višak sati ne ulazi u fond sati, a korištenje viška da ulazi u mjesečni fond. Što se time dobiva? Dobiva se da umjesto prekovremenog koje bi vam se izražavalo kao dodatni sati u mjesečnom fondu upisujete višak sati koji su u evidenciji naznačeni, ali se ne zbrajaju u fond. Kasnije kad se taj višak koristi kao slobodan dan, upisuje se korištenje viška sati i iako radnik taj dan ima slobodno, u mjesečnom fondu mu ne fale ti sati jer ste na početku definirali da ti slobodni dani ulaze u fond. Na taj način vam fond sati (i isplata plaća) uvijek štima, radnik dobije zaslužene slobodne dane, a vi imate evidenciju prikupljenog viška i korištenog viška.

Imamo klizno radno vrijeme. Može li aplikacija podržati i takav rad?

U nekoliko poslovnih sustava s kliznim radnim vremenom smo uspješno nadogradili samu Evidenciju rada dodatkom za klizno radno vrijeme koji radi kao web rješenje unutar interne mreže. Najopsežnija nadogradnja nam je bila u sustavu gdje se pored kliznog početka rada i odrađenih 8 sati, bilježe i sve minute manjka (uključujući i minute provedene duže na pauzi) i sve minute viška. Te se minute u svakom mjesečnom izvještaju anuliraju i automatski se računaju stvarni sati viška (ili manjka). Na svakom individualnom projektu za podršku kliznom radnom vremenu smo napravili potpuno podudaranje kontrole radnog vremena s politikom i pravilima rada u kliznom radnom vremenu za pojedinu tvrtku.

MOGU LI SE PODACI IZ EVIDENCIJE RADA IZVESTI ZA DALJNJU ANALIZU?

U Evidenciji rada je dostupno više od 30 gotovih izvještaja i pregleda prema različitim parametrima. Međutim, iz aplikacije Evidencija rada mogu se prebaciti podaci i u druge tablične formate radi dodatne analize.

Je li aplikacija usklađena s Uredbom o zaštiti osobnih podataka?

Da. Sve naše aplikacije zaštićene su jedinstvenom zaporkom koju korisnici upisuju prilikom svake prijave u aplikaciju. Podaci o radnicima i njihovom radnom vremenu se čuvaju isključivo na vašem računalu, a ne na serverima trećih strana.

Kako mogu vidjeti kako se radi u aplikaciji?

Ako više volite isprobavati sami, preuzmite demo verziju aplikacije na svoje računalo. Ako biste radije da vam mi pokažemo kako aplikacija radi, rezervirajte termin za online prezentaciju i pogledajte aplikaciju u akciji na našem prezentacijskom računalu.

Koliko me to košta?

U dijelu Paketi i cijene, možete pogledati koji paket vam najviše odgovara i kolika mu je cijena. Klikom na 'Odaberi paket' u tablici s paketima možete odmah zatražiti i ponudu. Naravno, možete nam javiti i na email info@raverus.hr za koji ste se paket odlučili i poslati nam svoje poslovne podatke (tvrtka, adresa, OIB, ime i prezime, email adresa). Tu je uvijek i telefon 01 / 3535 252 pa ako trebate savjet oko odabira paketa, nazovite nas!

GODINE ISKUSTVA
 
13
ZAVRŠENIH PROJEKATA
 
32
KORISNIKA NAŠIH
APLIKACIJA
3719
RAČUNALA S NAŠIM
RJEŠENJIMA
12723