Skratite si put...

Najčešća pitanja tehničke prirode
Koliko traje instalacija?

Uobičajeno vrijeme trajanja instalacije je dvadesetak minuta, ali uvijek je dobro znati da vrijeme instalacije ovisi i o vašem operativnom sustavu, mogućim pozadinskim ažuriranjima i brzini internetske veze.

Može li mi netko iz vašeg tima instalirati aplikaciju?

Naravno! Naša korisnička i tehnička podrška rado će vam pomoći pri instalaciji aplikacije. Termini za instalaciju dogovaraju se unaprijed i nastojimo se vremenski prilagoditi svakom korisniku. Netko od kolega iz tehničke podrške spojit će se na vaše računalo putem udaljenog pristupa i pomoći vam!

Kupili smo novo računalo i sad trebamo prebaciti i aplikaciju

Dakle, trebate reinstalaciju na novo računalo. To vam može napraviti vaš informatičar (ali samo ako dobro zna što radi, svakako mu naglasite da nije dovoljno samo prebaciti mapu aplikacije, nego se treba prebaciti i baza podataka, a na starom računalu je potrebno obrisati korisnika aplikacije) ili, ono što je nama draža opcija, reinstalaciju vam možemo napraviti mi. Termini za reinstalaciju dogovaraju se unaprijed pa nam javite kada namjeravate prebaciti sve na novo računalo da vam odmah možemo rezervirati termin.

Kako registriramo/licenciramo demo verziju?

Pokrenite aplikaciju, kliknite na Registriraj licencu i upišite svoj Master Email i Master PIN. U iduća 2 koraka provjerite jesu li ispravno upisani vaši podaci. Upišite ime i prezime korisnika koji će koristiti aplikaciju, odaberite zaporku kojom ćete ulaziti u aplikaciju i kliknite na Kraj.

Zaboravili smo zaporku za ulazak u aplikaciju. Što sad?

Pokrenite aplikaciju i kliknite na Zaboravljeni podaci za prijavu. U prozoru koji će se otvoriti, kliknite na Dalje, upišite svoje master podatke (Master Email i Master PIN) i odaberite korisnika za kojeg želite promijeniti zaporku. Dva puta upišite novu zaporku i potvrdite odabir nove zaporke.

Kako možemo promijeniti ime i prezime korisnika aplikacije?

Pokrenite aplikaciju i kliknite na Zaboravljeni podaci za prijavu. U prozoru koji će se otvoriti, kliknite na Dalje i upišite svoje master podatke (Master Email i Master PIN). Odaberite korisnika čije ime i prezime želite promijeniti, stavite kvačicu uz opciju da tog korisnika želite obrisati iz licence i u idućem koraku potvrdite brisanje korisnika. Nakon toga ponovno pokrenite aplikaciju, registrirajte ju svojim master podacima i upišite ime i prezime novog korisnika.

Možemo li aplikaciju koristiti na više računala?

BilješkeNET je moguće koristiti na više računala ako imate paket BIZ25 i veći. Računala moraju biti umrežena jer se u tom slučaju jedno računalo ponaša kao server, a ostala su samo radne stanice. Više informacija o cijenama dodatnih licenci možete pronaći u najčešćim pitanjima, a za njihovu instalaciju vam stojimo na raspolaganju.

Kupili smo dodatni modul. Kako ga aktiviramo?

Nakon što dobijete obavijest o aktivaciji dodatnog modula, ponovno pokrenite aplikaciju Evidencija rada kako bi se učitala informacija da sada imate dodatni modul. U aplikaciji će vam se prikazati dodatni modul kao aktivan i možete ga odmah koristiti.

HOĆE LI NAM PODACI KOJE SMO UNIJELI U DEMO VERZIJI OSTATI I NAKON ŠTO REGISTRIRAMO APLIKACIJU?

Naravno! Svi podaci koje ste unijeli u demo verziji ostat će vam i u licenciranoj verziji (i radnici i uneseno radno vrijeme).

MOŽEMO LI RADNIKE U APLIKACIJU UVESTI IZ EXCEL TABLICE?

Osnovni podaci o radnicima se mogu uvesti iz Excel tablice. U evidenciji radnika odaberite Uvoz podataka i u prozoru koji će se otvoriti kliknite na Nastavak. Kliknite na trotočje (…), u prozoru koji će se otvoriti odaberite Excel tablicu koja sadrži podatke o radnicima koje želite uvesti i, ako je potrebno, označite da prvi red sadrži nazive kolona. U idućem koraku klikom na kolonu odaberite kolonu, a u padajućem izborniku odaberite na koje polje tu kolonu želite mapirati. Tablica bi trebala sadržavati barem ime i prezime radnika pri čemu bi svaki od tih podataka trebao biti zasebna kolona.

MOŽE LI SE ODREDITI DA KORISNIK VIDI SAMO ONU POSLOVNU JEDINICU KOJOJ JE VODITELJ?

U postavkama aplikacije mogu se podesiti prava pristupa za sve korisnike. Jedan korisnik aplikacije bi svakako trebao biti administrator, a prava pristupa za ostale korisnike se mogu prilagoditi po potrebi.

KAKO MOŽEMO NAPRAVITI BACKUP PODATAKA IZ APLIKACIJE?

Backup podataka može se napraviti kroz samu aplikaciju. Prije izrade backupa u postavkama aplikacije je potrebno podesiti lokaciju na koju će se backup spremiti i naziv backupa. Odabirom Backup podataka u postavkama aplikacije otvorit će se prozor za izradu backupa. Također, i prilikom svakog izlaska iz aplikacije će se pojaviti pitanje želite li napraviti backup.

TREBA LI UREĐAJ ZA KONTROLU PRISUTNOSTI U SVAKOM TRENUTKU IMATI PRISTUP INTERNETU?

Uređaj ne treba pristup internetu. Jedina veza koja mu je potrebna je veza s računalom u trenutku kad s njega povlačite podatke.

GODINE ISKUSTVA
 
14
ZAVRŠENIH PROJEKATA
 
32
KORISNIKA NAŠIH
APLIKACIJA
3871
RAČUNALA S NAŠIM
RJEŠENJIMA
14308